divendres, 21 de gener del 2011

Fotografies de Les Borges


Ja fa temps que a les borges tenim la sort de tenir unes fotografies espectaculars del nostre poble penjades a internet. Gràcies al blog de la Tere Balañà tenim unes vistes que ens sorprenen als propis borgencs.

Fils de llum que només queden atrapats en la seva càmera i que ens mostren combinacions de llums i ombres molt suggerents. Un tènue color que alhora és radiant, un apunt de brillantor que escampa colors, una combinació entre allò visible i allò invisible.

La fotografia que he posat en aquest post la trobo especialment bonica. La boira és capaç d’escampar una llum viva i tremolosa, pròpia i reflectida. L’ermita perspicaç, el cel suau... Unes combinacions que fascinen als més escèptic.

Gràcies Tere per deixar-nos veure les Borges a través de la teva càmera.

3 comentaris:

Montserrat ha dit...

Jo les vaig posar ahir de fons d'escriptori, com a presentació i em van canviant cada quart d'hora.

Keta Rosa ha dit...

MONTSERRAT!!!!!!!!!!!!!!
Jo ho vaig fer ahir a l'escriptori de la feina...

I avui quan han vist la que he posat al post, m'han preguntat què era aquest castell que tenia posat...

Nina ha dit...

A veure, parella...

PODEU DEIXAR DE TENIR TANTES COINCIDÈNCIES???!!!! Jjajajajaj

SOU ENCANTADORES!!!

MUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAA