dilluns, 31 de gener del 2011

3 al cub ple d'il·lusió


Doncs sí, ja tinc un any més, allà, ben guardat que no s’escapi. I jo estic contentíssima! El dia de l’aniversari també el visc amb molta il·lusió, de manera diferent a la del Sant, però compartint la il·lusió d’un dia especial

Estic segura que bona part del descontentament de la nostra societat, no es deu tan a la manca d’ingressos, sinó a la soledat, l’avorriment, la manca de salut, l’ abandonament d’un mateix, la deixadesa, l’exclusió... I què millor que un aniversari fer pujar l’autoestima.

Vaig deixar que el facebook fes de “xivato”, i no vaig amagar la data de naixement (cosa que sí que vaig fer l’any passat), i per tant he rebut més felicitacions del compte! Però m’ha agradat! Perquè una felicitació és més que saber quin dia fa l’aniversari una persona, és, a més a més, voler-li fer saber que hi ets.

Que algú es recordi de tu sempre fa il·lusió. Som profundament socials. Un missatge que diu “per molts anys” , va més enllà del que signifiquen aquestes tres paraules. Diu “ei que sóc aquí encara que faci dies que no parlem”, és un “m’importa que estiguis bé tot i la distància”, un “Endavant que comences un any més i vull ser-hi”, un “Somriu, i a seguir!”, o un simplement "diuen que toca felicitar, doncs també m'hi apunto, perquè hi sóc!".

He viscut l’aniversari amb molta il·lusió. Ballant, anant al teatre, passejant, compartint, rebent i donant, parlant amb qui feia molt que no ho feia, sentint a tothom més a prop, gaudint de la família, dels amics i dels companys. Tots, cadascú a la vostra manera, heu fet que aquesta entrada al 3 al cub hagi estat plena d’il·lusió! Gràcies!