diumenge, 18 d’abril del 2010

Planificar


Em costa molt fer plans. M’ha passat masses vegades que després de passar-me hores planificant les setmanes, les tasques a desenvolupar, o simplement el que faré aquell dia, un imprevist m’ha fet canviar de dalt a baix la primera idea. Llavors, he tingut la sensació que tot aquell temps que hi havia dedicat, era temps perdut, i a la llarga m’he convençut a mi mateixa que no calia fer plans, que ja faria les coses segons les circumstàncies (i segurament el problema es que actuant així me n'he acabat sortint pràcticament sempre).

Però quan hi ha més d’un objectiu a aconseguir i el temps per fer-ho és curt és quan me n’adono que necessito partir d’una planificació, d’un model previ que no ha de ser una imposició.

Planificar és una manera de posar ordre a les idees que tens al cap i si al final les coses no es fan en l’ordre que has previst no vol dir que la planificació sigui dolenta, sinó que l’has adeptat a les circumstàncies. Això sí, cal preguntar-se què no havies tingut en compte allò que t’ha fet canviar els teus plans (i això és el que més costa!). 

Només així entrarem en la roda d’aprenentatge que ens permetrà planificar cada vegada amb més precisió. Ho aconseguiré aquesta vegada?

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Just estava fent un comentari en un altre article, que de cop s'ha actualitzat la pàgina i ha aparegut aquest altre! Em fa gràcia pensar que en el mateix instant els 2 (creadora i lector) estàvem mirant el blog :)

Keta Rosa ha dit...

Jajaja

Doncs a mi també m'agrada trobar un comentari just quan acaba de ser fet!

Gràcies de nou Ignasi!