dimarts, 13 d’abril del 2010

Una trucada inesperada

Després d’una punta de feina on la productivitat és màxima, em desinflo. Avui era un dia d’aquests, d’anar fent cosetes, treballant, però era conscient que no estava al 100% (o la productivitat no era la de setmanes anteriors). A més el dia acompanyava a estar reflexiu, un dia gris, una mica de pluja... les coses van més lentes.

A les 8, una trucada inesperada m’ha fet canviar l’estat d’ànim. No sé ben bé perquè he agafat el telèfon, era un número que no coneixia i trucaven al fix d’Igualada, amb la qual cosa era poc probable que fós per mi, però pel que sigui l’he agafat. I quina sort!

Pot semblar una rucada, però una trucada plena d’energia i alegria ha sigut l’excusa perfecte per abandonar els pensaments no tan positius que em rondaven pel cap i acabar el dia de la millor manera: retrobada amb amics pel proper cap de setmana!

Gràcies!

4 comentaris:

Pitus ha dit...

Et faig arribar un sarró d'emergència per carregar-te d'energia quan ho necessitis.
Consta de:
2 petons de papallona, 3 d'esquimal, 2 d'ós, 1 de mixeta i 1/2 de cabra. Pessigolles de marieta, pessics de formigueta, tres abraçadotes de pop i una bona llepadota de vaca.

Si necessites "demos"... Aquest cap de setmana!

Keta Rosa ha dit...

jajaja gràcies família!!!!

avui portaré el sarró a sobre, així segur que tot va millor!

un super petó!!!!

Unknown ha dit...

M'encanten els dibuixets/imatges que poses als articles :P Deu de ser difícil trobar-ne un per a cada escrit!
D'altra banda, algun dia m'asseuré amb tu a intentar entendre ben bé la classificació que fas dels articles :P que si engranatges, que si violàcies, que si semi fusa...

Keta Rosa ha dit...

Oh doncs jo crec que tenen un sentit les etiquetes! Però ja veig que ho hauré de deixar més clar... Ai la comunicació...

Gràcies per passar per aquí