dimarts, 9 de març del 2010

Per la Música

Què fa que tot sigui més fàcil amb música al voltant? Música d'ambient adequada en una cita, música per passar una nit esbojarrada, música per ballar a qualsevol hora, música per acompanyar un sopar...

Sóc de les persones que treballo amb música sempre que puc, estudio habitualment amb música i em relaxo també amb música. És curiós veure que a mesura que passen les hores, la música que necessito a la feina és diferent. No escolto el mateix a primera hora del matí que després de dinar que abans de marxar cap a casa. Suposo que inconscientment busco músiques amb ritmes, harmonies, tons o sons diferents segons l’hora del dia.

La música m’ajuda a adequar l’exterior (el so del despatx) amb el meu estat d’ànim, i m’agrada. No sé descriure exactament el que és, i quan la musicologia s’endinsa cap a camins acusmàtics fa que jo me n’allunyi, però tinc clar que m’és tot més fàcil quan tinc música al voltant.

S’hi ho analitzés trobaria una relació entre les músiques que m’agraden (o necessito) en cada moment, però no ho vull. Prefereixo que la la màgia de la música m’acompanyi en el meu viatge on les funcions deriv, les odes i els ninots a qui els cau el cap, en són els protagonistes.

2 comentaris:

Montserrat ha dit...

=)

si al ninot li incorpores un sistema acústic deixarà de caure-li el cap =D

Keta Rosa ha dit...

jajajaja

és una bona idea!!! li poso un mp3?